Is uw kind nog niet zindelijk? Heeft u vragen over hoe u zindelijkheidstraining het beste kunt aanpakken of wilt u gewoon even sparren over dit onderwerp?

De Borgloschool organiseert een thema-ochtend waarbij de jeugdverpleegkundige vanuit de GGD aan zal sluiten. We zullen deze thema-ochtend organiseren voor alle ouders van een kind dat een voorziening bezoekt binnen KindCentrum Borgele.

Interesse?

Wilt u zich dan aanmelden via Marit Goor, de IB-er van De Borgloschool? U mag een mail sturen naar m.goor@borgloschool.nl

Locatie: centrale hal van Kindcentrum Borgele
Datum: maandag 13 maart 2023