Dé school voor je leven

Dat is onze school, de Borgloschool.

Kinderopvang Partou

In de woonwijk Borgele vind je ons kinderdagverblijf en onze BSO aan de Groenewold in Deventer. Wij zijn gevestigd in het KindCentrum Borgele.

Kinderdagverblijf/ Peuteropvang

Bij ons kinderdagverblijf komen de kinderen volop aan bewegen toe! Heerlijk rennen in onze tuin met glijbaan, blotevoetenpad en een wilgenhutje. Ook bezoeken we de andere speelpleinen van het KindCentrum of wandelen we naar het park achter onze kinderopvang. Binnen hebben we een fijne ruimte, waar je kleintje lekker knutselt, ontspant in de snoezelruimte of met ons een boekje leest.

Ons kinderdagverblijf is 5 dagen per week geopend, voor meer informatie kunt u terecht op de website van Partou:
Kinderdagverblijf Groenewold 186 Deventer | Partou

Voor- en vroegschoolse educatie

Op onze peuteropvang bieden we je kind voor- en vroegschoolse educatie aan. Dit betekent dat we de ontwikkeling van kinderen stimuleren en ze spelenderwijs voorbereiden op de basisschool. Van vriendschappen sluiten tot zichzelf aankleden en van het herkennen van kleuren tot leren tellen.

Buitenschoolse Opvang

In de centrale hal van KindCentrum Borgele vind je onze buitenschoolse opvang. Onze BSO in de wijk Borgele heeft een fijne ruimte waar je kind heerlijk verstoppertje speelt, torenflats bouwt met Lego of de babypoppen verzorgt. Liever dammen, scrabbelen of een kleurrijk schilderij maken? Dat kan natuurlijk ook! We komen graag lekker in beweging na schooltijd: wat dacht je van apenkooien of touwklimmen in de gymzaal? Of een balletje trappen op het plein! Rustig een boekje lezen kan natuurlijk ook. Omdat onze BSO gevestigd is in hetzelfde pand als de Borgloschool, hoeft je kind dus na schooltijd niet over straat, maar kan meteen door naar de gezellige ruimte van de BSO.

Onze BSO is 5 dagen per week geopend na schooltijd en ook tijdens de vakanties, voor meer informatie kunt u terecht op de website van Partou:
Bso Groenewold 186 Deventer | Partou

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor kinderdagopvang of de buitenschoolse opvang bij Partou Groenewold? Neem dan contact op met de locatiemanager, Jorien van het Erve via Jorien.vanheterve@Partou.nl of kom eens langs voor een rondleiding. We laten je graag alles zien.