Schoolfruit

Ook dit jaar krijgen de kinderen van de Borgloschool weer schoolfruit. Dit jaar hebben we echter de mogelijkheid om de schoolfruit-periode uit te breiden vanaf week 38 (14-18 september) t/m de zomervakantie krijgen uw kinderen op school gratis drie porties groente en fruit per week.
De Borgloschool doet namelijk mee aan EU-Schoolfruit! Ook zijn er lessen over fruit, groente en gezonde voeding.

Schoolfruit wordt gefinancieerd middels subsidie en sponsering van derden, in samenwerking met Fruitvriendjes. Wel vragen de Fruitvriendjes een inspanning voor een aantal activiteiten waarmee kinderen geld in kunnen zamelen voor schoolfruit. De acties zijn allemaal eenvoudig te combineren met bestaande activiteiten of lessen op school. Ze stimuleren kinderen te bewegen, na te denken over afval en vooral plezier te hebben!

Welke acties de Borgloschool gaat organiseren is nu nog niet bekend.

Meer informatie over schoolfruit vindt u op:

Website Fruitvriendjes Website EU-Schoolfruit