Naschools sport aanbod

Mieke Tip verzorgt op de Borgloschool naschools sporten. Tijdens de naschoolse sportles komen er allerlei verschillende sporten aan bod; verenigingssporten, trendsporten en groepsspellen!

Naschools sport aanbod

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Kinderen die zich opgeven voor de naschoolse sport van de Borgloschool, geven zich op voor een bepaalde periode. Deze periode start altijd in de week na elke vakantie en stopt in de week voor elke vakantie.

Werkwijze naschoolse sport

De kinderen komen (of worden gebracht) na schooltijd naar de Borgloschool (grote hal).
De kinderen krijgen ranja voordat we naar de gymzaal gaan.
We gaan gezamenlijk naar de gymzaal waar de kinderen zich kunnen omkleden.
De gymles start.
De gymles eindigt na 45 minuten.
De kinderen kleden zich weer om.
De kinderen kunnen naar huis, of worden opgehaald.

Inschrijven

We vragen u om uw kind voorafgaand aan het blok op te geven via een sportprofiel i.p.v. een opgave ter plekke. Klik hier om naar het inschrijfformulier te gaan. Zo willen we voorkomen dat er kinderen op de aanvangsdatum teleurgesteld moeten worden, wanneer het blok al vol blijkt te zijn. (vol = vol)

Stap 1: Klik hier om naar het inschrijfformulier te gaan.
Stap 2: Klik op ‘Klik hier om je in te schrijven voor het naschoolse sporten bij Borgloschool’
Stap 3: Zoek het juiste blok (dag + groep) voor uw kind en druk op ‘boek deze sportactiviteit’.
Stap 4: Klik op het + teken bij ‘mezelf’ en maak een sportprofiel aan.
Stap 5: Vul de gegevens in en klik op registreer. U ontvangt dan een bevestigingsmail!
U kunt uw kind voor meerdere blokken inschrijven.

(Blok 1: Zomervakantie – Herfstvakantie)
(Blok 2: Herfstvakantie – Kerstvakantie)
(Blok 3: Kerstvakantie – Voorjaarsvakantie)
(Blok 4: Voorjaarsvakantie – Meivakantie)
(Blok 5: Meivakantie – Zomervakantie)
Let op! Dit naschools sportaanbod is alleen voor leerlingen van de Borgloschool!

Klik op de knop hieronder om je in te schrijven.

Schrijf je in

Contact

Voor vragen en meer informatie kun je contact opnemen met Isolde Prenger | i.prenger@sportbedrijfdeventer.nl | 06-52520047